Popularne posty

niedziela, 12 maja 2013

Rozdział 1 ,,Pamiętnik Belieberki''

                                                              ,,Nowe życie, Nowa ja''

Drogi Pamiętniku!! ; Właśnie jadę do NY, przepiękne miasto.
Jest mi smutno, ponieważ musiałam zostawić moich przyjaciół, niestety muszę zacząć ,,Nowe życie, nową mnie''.
                                                                        12/05/13 Anabel
Po 6h jazdy dojechałam na miejsce, wprost nie wierzyłam, że tam jestem .... To była naprawdę  Magical Moment...:). W końcu
przybyłam do nowego domu, był naprawdę amazing......:P
Weszłam do środka, poczułam  się jak  newborn 

O to mój dom :









Szybkim krokiem pobiegłam do swojego pokoju, byłam bardzo ciekawa jak on wygląda...... Byłam naprawdę bardzo zaskoczona, gdy go ujrzałam. Wow!!!! .... 








Jest Zajebisty!!! - krzyknęłam z radości na cały dom.
Jeszcze bardziej chciałam ujrzeć pokój mojego brata,
więc pocichutku, pomalutku zakradłam się do jego pokoju i zobaczyłam to :













Nie no żartuje to tylko moja głupia wyobraźnia, naprawdę pokój mojego brata wyglądał tak:









- Zajebistość, niezła klasa- powiedziałam z bananem na twarzy
-Dzięki ale Twój to jest DOPIERO COŚ..!!! 
Dobra dobra koniec pogaduszek pokaże wam resztę mojego domu
Sypialnia rodziców:








Łazienka:











Kuchnia:

   Salon:
Szafa mojej mamy z Obuwiem

a teraz z ciuchami:
szafa moja:
a na koniec ogród z Basenem

    1. Wszystko to odziedziczyliśmy po ciotkach. No niestety byłam już zmęczona, i poszłam się położyć.

      1. Następnego dnia, gdy wstałam było słonecznie, aż chciało się śpiewać, nie no trzeba iść się ubrać i iść do szkoły ubrałam się  w to: 




W drodze do szkoły spotkałam przemiłą dziewczynę w moim wieku. Była fajna, tak miło się nam rozmawiało a czas leciał.
W końcu doszliśmy do szkoły w 10 min, czułam lekki dreszcz 
gdy go zobaczyłam......!!!! 

  Z góry dziękuje za przeczytanie mojego bloga, proszę o dużą ilość komentarzy, jeżeli wam się podobało to mnie zaobserwujcie!!!

                                    By: Belieberka99, 6sTyLeSoWa9

2 komentarze:

  1. Hahahaha no poprostu genialnie z tym pokojem od brata hhahhahaha... tylko szkoda ze nie wykorzystalas pomyslu z ta wanna hahahha super. !!! :****

    OdpowiedzUsuń